2014. május 27.

Hogyan tudsz könnyebben megszabadulni a felesleges kilóktól? ~ Fogyókúra II.

Az itt bemutatott lehetőségek csak általánosságokat mondanak.
Hogy Neked pontosan mi segít? 

A horoszkópod megmutatja, hogy Neked melyik megoldás a legoptimálisabb. ... Ha pontosabb információt szeretnél, akkor jelentkezz az elérhetőségeken.


TŰZ eleműek (KOS, OROSZLÁN, NYILAS)



Nehezedre esik a fogyás, mert többnyire hamar kedved szegi a sikertelenség. Hogy mégis sikerüljön, amit elterveztél, mozogj rendszeresen. Minél többet mozogsz, annál inkább lendületbe kerül a tested és máris búcsúznak a kilók.
Hagyj elég időt az étkezésekre, rágj meg minden falatot alaposan. Tehát nyugalom, tudatos táplálék-kiválasztás, és meglesz az eredménye, és felejtsd el a késő esti evést.

KOS: Egyél, amit akarsz, de csak keveset. Járj a barátokkal az edzőterembe, vagy kezdj el valamilyen csapatsportot. Csapatban játszani feldob: levezeti a stresszt és feltölt energiával.

TEDD RENDBE az életedben: 
LEGYÉL TÜRELMESEBB ÉS TALÁLJ KIHÍVÁSOKAT!

OROSZLÁN: Óvakodj az azonnali eredményt ígérő megoldásoktól. Próbáld meg a jógát vagy a csikungot, mert megmozgatja minden tagodat és pihentet is.

TEDD RENDBE az életedben: 
LEGYEN ÖNBIZALMAD ÉS VALÓSÍTSD MEG ÖNMAGAD!

NYILAS: Reggelente egyél rostokban gazdag ételt (például  zabpehelyhet), mely hosszú ideig egyenletesen ellátnak energiával. Mozgás? Jóga, csikung, futás, aerobik ... minden hogy mit választasz, csak mozogj!

TEDD RENDBE  az életedben: 
HOZD EGYENSÚLYBA AZT, AMIBE MÉRTÉKTELEN ENERGIÁT FEKTETSZ!


FÖLD eleműek (BIKA, SZŰZ, BAK)

 

Szereted az evést, ezért fontos, hogy az evés öröméről a kúra alatt se mondj le.
Fogyókúra-italok és tabletták nem jöhetnek szóba. Ehelyett a felezős módszert válaszd, vagyis edd a kedvenceidet, viszont csak a felét, a szokásos adagodnak.
Földjegyű lévén a szénhidrátot részesíted előnyben, ezt a fogyásnál alkalmazhatod: a burgonya a legjobb választás. Igyál zöldteát, és kerüld az egyoldalú diétákat, és ki se próbált a „radikális” módszereket.

BIKA: Válaszd a teljes kiőrlésű szénhidrátokból álló ételeket, melyek nem terhelik meg az anyagcserét. Mozgásként csinálsz bármit, ami nem olyan, mint a hagyományos edzés: séta, hatha jóga, lovaglás, hegyi túrázás

TEDD RENDBE  az életedben: 
HOZD EGYENSÚLYBA AZ ANYAGIAKHOZ VALÓ VISZONYODAT!

SZŰZ: Nem minden a kalória. Ne felejtsd el: egy banán többet ér egy szelet rizsfelfújtnál, és tele van vitaminokkal. Mozgásként válassz olyant, melyben oda kell figyelned a mozdulatokra. Például  ott a step-aerobik, melyben a bonyolult lépések kavalkádját találod meg.

TEDD RENDBE  az életedben: 
FOGADD EL A KRITIKÁT, VÁLLALJ IDŐNKÉNT KOCKÁZATOT!

BAK: Menj el bevásárolni és tankoljon fel burgonyából (nem hasáb), durumtésztából és teljes kiőrlésű kenyérből – ezek jó szénhidrátok, melyek teltségérzetet okoznak. Mivel szeretsz barátokkal lenni, iratkozz be valamilyen futó-klubba vagy kezdj el valamilyen csapatsportot.

TEDD RENDBE  az életedben: 
LEGYÉL EGYÜTTMŰKÖDŐ MÁSOKKAL!

 

LEVEGŐ eleműek (IKREK, MÉRLEG, VÍZÖNTŐ)

 

Ha fogyni akarsz, akkor is sokoldalú ételekre van szükséged. Egyél sokszor keveset. Fogyassz könnyű fogásokat, ha le akarsz adni néhány kilót. Ha a barátaid is veled tartanak a kúrában, az lelkileg is nagy segítség, mert nem veszíted el a kedved, nem adod fel idő előtt. 

IKREK: Vigyél izgalmat az étkezéseibe! Kísérletezz egzotikus ételekkel, például a thai vagy japán ételek. Közben próbálj ki olyan sportokat, melyek növelik az adrenalin szintet, mint a síelés vagy a sziklamászás. Ha ezekre nincs módod, akkor ülj biciklire vagy menj futni.

TEDD RENDBE  az életedben: 
FIGYELJ ODA A KOMMUNIKÁCIÓRA, LÉGY KITARTÓ!

MÉRLEG: Kulcsszó a mértékletesség. Egyél sok citrusfélét, igyál zöld teát, hogy serkentsd az anyagcseréd. Majd iratkozz be egy edzőterembe, és jutalmazd meg magad egy szaunázással.

TEDD RENDBE  az életedben:
RENDEZD A PÁRKAPCSOLATODAT, VÁLLALD FEL A KONFLIKTUSOKAT.

VÍZÖNTŐ: Figyelj oda a zsírbevételére! Próbáld ki a párolt csirkét zöldségekkel. Mozgás területén minden passzol hozzád, tedd azt, ami a hangulatodhoz illik: a relaxáló jógától az agresszív küzdősportokig.

TEDD RENDBE  az életedben: 
LEGYÉL ALKALMAZKODÓ, SZERESD ÖNMAGAD!


VIZES eleműek (RÁK, SKORPIÓ, HALAK)


Fontos, hogy lelkileg kiegyensúlyozott periódusban legyél, amikor nekikezdesz, mert minden vizes jegy számára a legfontosabbak az érzelmek.
Csak valamelyik gyengéd kúra fogj bele. Fogyókúránál igyál sok folyadékot, tehát iktass be lé- és gyümölcsnapokat. Az elválasztó diéta a legideálisabb: az egyik nap hús, a másik nap szénhidrát – hozzá saláta... Nagy szükséged van elegendő alvásra is, mert kipihenten könnyebben fogysz.

RÁK: Egyél naponta többször, de keveset, és ragaszkodj az egészséges falatokhoz. Próbáld ki egy zenével összekötött nagy intenzitású tornát vagy a zumbát. A pörgős zenétől jobb kedvre derülsz és energikusabb leszel.

TEDD RENDBE  az életedben: 
RENDEZD A CSALÁDI KAPCSOLATAIDAT, TALÁLD MEG AZ ÉRZELMI TÁMASZODAT!

SKORPIÓ: Próbáld ki az egyszerűen elkészíthető ételeket, mint a grillezett hal sült zöldségekkel. Mozgások közül azokat válaszd, ahol sok energiát kell bevetned. A teljesítmény centrikus vagy a küzdősportok bizonyára elnyerik energikus személyiséged tetszését.

TEDD RENDBE  az életedben: 
FOGADD EL A VÁLTOZÁSOKAT!

HALAK: Egyszerű, kiegyensúlyozott étrendre van szükséged, mely rengeteg fehérjét tartalmaz (például a csirkemell), hogy teltségérzetet biztosítson. Mozgáskánt próbálj ki olyat, amiben el tudsz mélyülni: például a jógát vagy az úszást. 

TEDD RENDBE  az életedben: 
NÉZD REÁLISAN A HELYZETEDET!